Isnin, 28 Oktober 2013

BERBISNES DI INTERNET

salam...
bisnes..? em, menarik tu... TAPIIIIII...,
itu lah orang kite. belum ape2 dah ade alasan. bukan 2, bukan 3.. tapi 1001 alasan... takde mase, takde modal, takde pengalaman, takde tu takde ni. em, ape yang ade ye..? emmmm..
zaman dah berubah kawan2. kite kena ambil ruang dan peluang yang terhidang depan mate. kalau lambat, rugilah.. sekarang sane sini orang asek sebut pasal internet.. laman sosial seperti facebooktwitter dan sewaktu dengannye cukup2 popular di kalangan kite. tak kire lah, dari adik2 yang dah kenal huruf nak mengeja, mude2 belia hinggalah yang dah berusia.. tambah kenalan katenya.. yo lah pokcik.. hik2..
tak di lupe juga macam saya ni.., yang jari-jemari tak boleh dok diam, asek nak menaip je.., berkenal-kenalan pulak dengan blog atau website, untuk berkongsi ilmu.. hehe.. kisahnye..
tapi..,
ramai jugak di kalangan kite layari internet bukan sekadar hobi atau chatting semate. ade jugak yang tahu manfaatkan kuase tanpe sempadan ni. ade yang jadikannye sebagai medium luaskan perniagaan atau jana pendapatan sama ade sepenuh mase atau separuh mase.
bagaimane..?..
kite jumpe di lain catatan, okeyyyy... peace..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan